Mennesker
Mennesker skaper verdi, og teknologi skal bistå menneskene. Hvor godt forstår og bruker dere teknologien? 9 av 10 SMB-er undervurderer viktigheten av opplæring og teknologiforståelse. Vi bistår ledere med å strukturere systemer, implementere løsninger og lære opp medarbeidere i smart teknologibruk.
Implementering
Vi hjelper din bedrift med hele prosessen fra å implementere løsningen til å lære opp medarbeidere og supportere i etterkant av leveransen vår.
Vi bistår med:
- Oppsett av nye løsninger
- Sikker overgang fra gammel til ny løsning hos medarbeidere
- Opplæring og oppfølging av medarbeidere i nytt system
- Sikring av bruk og utnyttelse av nytt system
Opplæring
Å forstå og bruke teknologien riktig er essensielt i dagens samfunn. Opplæring er en del av alt vi gjør og en stor del av implementeringsprosesser. I tillegg har vi egne opplæringstilbud.
Individuelle kurs
Vi har alle vår egen oppfatning av hvordan digitale verktøy fungerer. Skal bedriften virkelig dra nytte av sine digitale investeringer, trenger medarbeiderne å heve sin teknologiforståelse. Vi setter oss ned med hver enkelt medarbeider og skreddersyr opplæring gjennom individuelle kurs.
Vi bistår med:
- Kartlegging av behov
- En-til-en-opplæring
- Rådgiving konkrete utfordringer
Gruppekurs
Vi vet hvor raskt teknologien utvikler seg og hvor vanskelig det er å alltid være oppdatert. Praktisk læring gjennom felles workshops er en effektiv måte å raskt heve kompetansen til dine medarbeidere.
Vi bistår med:
- Skreddersøm av workshops innen aktuelle tema
- Ny kunnskap og inspirasjon
- Oppgaver og tester
- Kunnskapsutveksling
- Læringsprogram innen
- Sikkerhet og risiko ved bruk av teknologi
- Effektivitet på arbeidsplassen
- Smart bruk av sky- og moderne arbeidsverktøy
- Digital samhandling
- Intern og ekstern kommunikasjon
- Samarbeid i sanntid
Helpdesk
Vi vet alle hvor frustrerende det er når hverdagen stopper opp fordi noe ikke fungerer som det skal. Ta det rolig, gjennom vårt helpdesk-program er våre konsulenter alltid tilgjengelige for deg og din bedrift, klare for å løse dine problemer om de skulle dukke opp.
Vi bistår med:
- Ekspresshjelp når forretningskritiske systemer er nede
- Bistand ved problemer på maskinvare og infrastruktur
- Eksperthjelp ved kompliserte IT-problemer
- Praktisk problemløsning gjennom
- Fysisk en-til-en-hjelp
- Fjernstyring
- Telefonsupport