Vi bruker cookies for å gi deg en bedre opplevelse av nettsiden vår. Ved å fortsette å bruke siden, godtar du bruken av cookies.Lukk melding

epletips.no slås sammen med Eplehjelp

Eplehjelp ble etablert i 2012 for å hjelpe privatpersoner og små bedrifter med å få mer glede av Apple-produktene sine.

epletips.no ble startet 2 år senere for å tilby tips, triks og nettbaserte kurs i Mac, iPad og iPhone og har blitt kjempepopulært.

Nå tar vi det beste fra begge konseptene og gjør epletips.no om til Eplehjelp. Målet er at du skal ha ett sted å gå når du trenger hjelp med dine Apple-produkter.

epletips.no til eplehjelp (lavere)

Hva skjer?

Vi slår sammen Eplehjelp og epletips.no og samler alt under ett navn – på ett sted.

eplehjelp_logo-46bb6b_liten

Hvorfor gjør vi det?

For å gjøre det:

  • Enklere
  • Mer oversiktlig
  • Lettere for deg som Apple-bruker å få opplæring og support i Apple-produkter

 

Målet er at Eplehjelp skal være et naturlig sted å oppsøke for å få opplæring og support i Apple-produkter.

Vi har nå 4 tjenester:

Gratis tips & triks

  • enkle, nyttige og forståelige tips i tekst- og videoform.

Nettbaserte kurs

  • Komplette kurs i Mac, iPad og iPhone.
  • Perfekt for nybegynnere og viderekomne.
  • Lær når og hvor du vil, i ditt eget tempo.

Personlig hjelp

  • Få hjelp av Apple-eksperter til å løse konkrete problemstillinger.
  • Kom til våre lokaler, få fjernhjelp eller vi kan komme til deg i Oslo og Akershus.
  • Bor du utenfor Oslo og Akershus? Vi tilbyr også fjernhjelp via chat, telefon, e-post og fjernstyring.

Forum

  • Et naturlig møtested for alle med Apple-produkter.
  • Still spørsmål, få svar og se hva andre lurer på.

 

Hva betyr dette for deg?

Våre tjenester blir mer sammenhengende, verdifulle og forståelige.

Vi håper du vil oppleve våre tjenester som mer sammenhengende, verdifulle og forståelige. Nedenfor finner du 3 scenarioer og svaret på hvordan det vil påvirke deg:

Som epletips.no-kunde:

Det vil bli noen endringer på nettsiden. Ny logo og forside, i tillegg til «Personlig hjelp» som et ekstra valg i menyen. Du vil fortsatt ha tilgang til alle kursene. Videre kan vi gi deg mer og bedre hjelp gjennom supporttjenestene.

Som Eplehjelp-kunde:

Som Eplehjelp-kunde har du et personlig forhold til Magnus eller Henrik. Vi vil nå begynne med å sende deg relevant og nyttig tips som skal hjelpe deg med å få mer glede av produktene og systemene dine. Vi håper våre tips, triks og kurs vil gjøre kundeopplevelsen mer komplett.

Ikke Eplehjelp- eller epletips.no-kunde?

For deg som leser tips & triks eller følger oss på Facebook er det ingen store endringer. Nettsiden blir litt annerledes, men ellers er alt likt.

 

“Vi lager en epleverden som blir det naturlige stedet å oppsøke når du trenger opplæring og support i Apple-produkter.”

            – Henrik Ruud, Daglig leder og gründer

 

Så, uansett om du trenger et raskt tips til hvordan du kan forbedre batteritid på iPhone, et nettbasert kurs i Mac, eller hjelp til oppsett og synkronisering av iCloud, skal vi hjelpe deg.

 

Hvis du har spørsmål eller noe å legge til er det bare å kommentere i kommentarfeltet nedenfor 🙂

PS: Hvis du vil lese hva våre kunder sier om oss er det bare å ta en kikk her.