Gjensidig ansvarsforhold, taushetsplikt og betingelser for bedrifter – Eplehjelp AS

Disse betingelsene gjelder ved hjelp, vedlikehold, støtte, reparasjon eller andre type tjenester levert av Eplehjelp AS. Det gjelder alle type produkter, ute hos din bedrift eller ved innlevering av maskiner eller maskinvare til Eplehjelp AS.

Betingelsene oppsummert:

Ved mindre Eplehjelp AS handler uaktsomt eller uforsvarlig er vi ikke ansvarlige for:

Datatap ved sletting, oppgradering eller annet (vi anbefaler ukentlig sikkerhetskopiering)

Skade eller forringelse påmaskin eller maskinvare.

Brukerfeil eller misforstatte råd.

Vi er ikke Apple selv, eller assosiert med Apple og handler ikke påvegne av Apple.

Ordinær timespris er 1500,- for alt arbeid, ved mindre noe annet er avtalt eller et produkt/pakke er kjøpt.

Timespriser kan variere med konsulent og supportavtale.

Ved fakturabetaling gis 7 dagers forfall fra oppdrag er ferdigstilt med automatisk purring og eventuell inkasso.

Fullstendige betingelser og vilkår finner du her.

  • Hvis vi gjennomfører hjelp, oppgradering eller harddisk-bytte er det viktig å huske på at ting KAN endre seg - bla. fordi det er mange småfiler osv. som ikke nødvendigvis henger med og kan endres på tvers av operativsystemer.