Gjensidig ansvarsforhold, informasjon om hjelp og betingelser v/ hjelp eller innlevering

Gjelder ved hjelp, vedlikehold, støtte, reparasjon og andre type tjenester levert av Eplehjelp AS. Det gjelder alle produkter, hos kunde (privatperson eller bedrift) eller ved innlevering av maskiner eller maskinvare til Eplehjelp AS. Et gjensidig ansvarsforhold og kvittering på hjelp.

Betingelsene oppsummert:

- Ved mindre Eplehjelp AS handler uaktsomt eller uforsvarlig er vi ikke ansvarlige for:

Datatap ved sletting, oppgradering eller annet (vi anbefaler ukentlig sikkerhetskopiering) - Skade eller forringelse påmaskin eller maskinvare.

Brukerfeil eller misforstatte råd.

- Vi er ikke Apple selv, eller assosiert med Apple og handler ikke påvegne av Apple.

- Ordinær timespris er mellom 1200,- for alt arbeid, ved mindre noe annet er avtalt eller et produkt/pakke er kjøpt.

- Våre tjenester utføres med taushetsplikt. Eplehjelp vil ikke misbruke sensitiv informasjon mottatt av kunde.

- Timespriser kan variere med konsulent og avtale.

- Ved fakturabetaling gis 7 dagers forfall fra oppdrag er ferdigstilt med automatisk purring og eventuell inkasso.

Fullstendige betingelser og vilkår finner du her.

Minimumsvtale for eksisterende kunder [2bmde]

Minimumsvtale for FJERNSTYRING / fjernstyring [2bmde]