Ansvarsforhold og betingelser ved innlevering eller oppgradering - Eplehjelp AS

Disse betingelsene gjelder ved hjelp, vedlikehold, støtte, reparasjon eller andre type tjenester levert av Eplehjelp AS. Det gjelder alle type produkter, ute hos kunde (privatperson eller bedrift) eller ved innlevering av maskiner eller maskinvare til Eplehjelp AS.

Betingelsene oppsummert:

Ved mindre Eplehjelp AS handler uaktsomt eller uforsvarlig er vi ikke ansvarlige for:

Datatap ved sletting, oppgradering eller annet (vi anbefaler ukentlig sikkerhetskopiering) – Skade eller forringelse påmaskin eller maskinvare.

Brukerfeil eller misforstatte råd.

Vi er ikke Apple selv, eller assosiert med Apple og handler ikke påvegne av Apple.

Ordinær timespris er 1200,- for alt arbeid, ved mindre noe annet er avtalt eller et produkt/pakke er kjøpt.

Timespriser kan variere med konsulent og avtale.

Ved fakturabetaling gis 7 dagers forfall fra oppdrag er ferdigstilt med automatisk purring og eventuell inkasso.

Fullstendige betingelser og vilkår finner du her.